Prima vizită & consultație

Un tratament stomatologic de success necesită o analiză amănunțită a tuturor problemelor dentare dar și a stării de sănătate a pacientului. De aceea Clinica Dentară Ambra acordă o importanță deosebită primei vizite. Este etapa în care pacientul cunoaște medicul și echipa sa iar medicul se informează asupra nevoilor și problemelor de sănătate ale pacientului. Mai mult

Terapia cariilor

Caria dentară reprezintă stadiul precoce de afectare a dintelui. De aceea acordăm o mare importanță diagnosticului și tratamentului acestei afecțiuni. Mai mult

Estetica dentară

Estetica dentară s-a născut din nevoia oamenilor de a avea un zâmbet frumos, luminos și sănătos. Pentru a realiza acest lucru este nevoie de tehnologie avansată, medici specializați în estetică dentară, tehnici și materiale noi. Mai mult

Stomatologia preventivă

Profilaxia reprezintă prevenirea îmbolnăvirii dentare,dar și prevenirea complicațiilor, în cazul afecțiunilor deja existente. Ședința de igienizare are loc la începutul fiecărui tratament  stomatologic dar și odată la 6 luni. Mai mult

Endodonție

Tratamentul de canal constă în îndepărtarea nervului atunci când acesta este afectat ca urmare a unei carii profunde. Netratarea corectă a acestei afecțiuni poate determina pierderea  dintelui de pe arcadă, reprezentând cea mai frecventă cauză de pierdere a dinților. Mai mult

Protetică dentară

Protetica dentară se ocupă cu înlocuirea dinților,  atunci când ei lipsesc, prin proteze fixe, semi-mobile (scheletelate) și proteze mobile. Mai mult

Parodontologie

Boala parodontală este o boală cronică a țesuturilor din jurul dinților (gingie, os, ligamente). Mai mult

Pedodonție – stomatologie pentru copii

În viziunea noastră îngrijirea sănătății dentare începe de la vârste cât mai mici și de aceea trebuie adoptată cât mai devreme  de către viitori adulți. Mai mult

Ortodonție

Ortodonția constă în alinierea poziției dinților cu ajutorul aparatelor ortodontice. Mai mult

Chirurgie orodentară

Fie că este o simplă extracție sau o intervenție complexă, chirurgia implică riscuri pe care noi le diminuăm până la eliminare prin atenție, cunoaștere și prevenire. Mai mult

Implantologie

Implantologia dentară reprezintă o terapie avansată pentru înlocuirea unui dinte absent. Mai mult

Tratamente laser

Laserul reprezintă o tehnologie modernă prin care pacienții pot beneficia de un tratament précis, delicat și eficient. Mai mult

Radiologia dentară

Radiografia dentară este o investigație care ajută la diagnosticarea diferitor afecțiuni cât și în procesul de verificare a tratamentelor stomatologice efectuate. Mai mult